Så¨var äntligen valparna här

Torsdag kväll den 31 juli kom då äntligen dom små liven. Som vi hade väntat.......... Söndagen innan var jag övertygad om att det skulle bli valpar, alla tecken tydde på det. Nåväl så småningom kom dom. Först 2 svartvita pojkar och därefter 1 redmerle flicka och en bluemerle flicka, så allt som allt 4 valpar. Med tanke på hur stor Leasy var så trodde jag nog att det skulle bli fler, men hon nöjde sig med 4.
 
 
Armar uppåt sträck...........

 
 
 
 
 
 
Allt gick fantastiskt bra och Leasy är en mycket fin mamma till sina bebisar.
 
Naturligtvis kör allt ihop sig och på fredagen 1 augusti var det kurs på Klämmestorp, Guld tackan på lördagen och ytterligare 2 kurser på söndagen (idag) och eftersom jag lovat vara mat "tant" långt innan så var det mycket bilåka emellan.
Årets vinnare var Linda Johnsson men Jin.
 
 
Nu är jag hemma och har passat på att ta några kort på dom små "korvarna".
 
 
 
 
 
I helgen hade Ingrid Wigur med sig kennelvästarna och jag är jätte nöjd. Om någon vill ha en väst är det bara att höra av sig, 250 SEK styck.
 
Hörs snart igen.
 
//Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0