Kennelträff

Lördag den 29 november hade vi en liten kennelträff. Så kul att få träffa alla. Vi startade upp på Klämmestorp där alla fick träffa får. Tack Ann Awes för att vi fick komma. Spännande sa alla småttingar, men jag tror att hussar och mattar tyckte det var roligast.
 
 
Kaxi var inte så Kaxig,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
Jag kan själv, sa Uno..................
 
 
Det var väl inget märkvärdigt tycket Nellie, som numera heter Ayla. Sådana här saker träffar jag på jobbet varje dag.........................
 
 
Jag vet hur man gör, jag vet hur man gör sa Tres..................
 
 
Så där kul tyckte Scanna, ta av mig linan.........................
 
 
Emelie och Daisy höll till i stora hagen...................
 
När vi var nöjda på Klmmestorp åkte vi hem till Korrarp där några la lite spår, andra var med mig i köket och andra kollade på. Vi hade en riktigt trevlig dag och ett speciellt tack till Michelle som kom hela vägen från Uppsala. Vi bestämde också att vi ska ha en träningshelg i sommar 3-5 juli på camp Skagern utanför Finnerödja och kennelläger v.36 i samband med Rasmästerskapet i Håverud. Lägret blir ett samarbete med Windedos och Ojoj´s kennlar. Baktanke? Ja såklart, vore kul att få se några Maybetailsare tävla så klart. Mer info under "Läger".
 
Tack för nu.
 
//Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser kallt ut, men roligt! Ha de gott Anna
hälsningar
Veronica Frohlund

2014-12-01 @ 12:34:46
URL: http://www.boxertjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0