Valpflytt mm

Ja så har då valparna flyttat och lugnet sänkte sig en liten stund på Korrarp, med betoning på en liten stund........
Fattar inte riktigt varför vårt liv alltid kör ihop sig. Nåväl helgen när valparna skulle flytta jobbade jag på Bok & Biblioteksmässan i Göteborg och Owe skulle på släkt träff i Sandviken. Jag fick åka hem på fredag kvällen och leverera valparna för att sedan åka tillbaka till hotellet. Snälla goa Michelle kom hit från Uppsala och hjälpte oss med hundarna, samtidigt som hon tog med sig sin älskade Leasy hem på söndagen. Det blev tomt efter Leasy vi hade ju haft henne sedan början av juli och hon hade växt in i familjen på ett otroligt bra sätt. Saknar henne.
 
Valparna bor nu i sina nya hem. Uno i Töreboda, Kaxi i Skulltorp och Neli (Ayla) i Värmland. Allt har gått bra och det verkar som allt fungerar som det ska.
 
Just nu är vi hundvakter åt Uno eftersom matte är på semester. Lita på att syskonen har kul..........
 
 
 
 
 
Inget fel på kamlusten här inte.
 
Nu är det söndag kväll efter en dag där jag kommit ikapp mig lite. Imorgon väntar monterbygge i Malmö för att sedan vara på Dyslexi dagar tisdag-onsdag. Vilken tur att Owe är hemma annars skulle vi aldrig kunna leva det liv som vi lever. Hösten är grym med jobb, kul men.......... Har kört 1000 mil på två månader det blir många timmars jobb och mycket bilkörning. Känner mig ganska sliten nu. Tur att man har värdens roligaste jobb, annars skulle det inte funka.
 
Hörs Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0